HTML

Szentiváni Fesztivál

2009.06.26. 22:58 :: vvv999

Ezen a hétvégén tartja rendezvényeit az 5. Szentiváni Fesztivál. A különböző programok mellett esténként koncertek szórakoztatják a nagyérdeműt. Jó lokálpatriótaként én is kilátogattam, és mit ne mondjak... Holnap is megyek.

A helyi régi motoros Auróra koncertjét különböző okok miatt (sörözés régi barátokkal) lekéstem, ezt nagyon sajnálom. De az utánuk következő Lord... Nos az ütős volt.

A Lord zenekar (?) pár éve már a pályán van, a családos korosztálynak nem hinném hogy be kellene mutatni őket. Utoljára talán vagy húsz éve láttam őket... És most ismét. Nagyszerű koncert volt, a fiúk olyat alkottak, hogy szinte húsz évvel fiatalabbnak éreztem magam. Feltörtek a régi emlékek, a bulik, a csajok, a koncertek, a cigifüst, piálások, minden... Ahogy játszottak, jöttek elő a dalszövegek, mitha csak tegnap lett volna minden, egyszercsak azon kaptam magam, hogy vén szaros létemre, lányommal a nyakamban együtt énekelek velük.

Kifutok a világból, Virágdal, Vándor, Kisfiú, Szóljon a rock, mond valamit? Akkor mi félszavakból is megértjük egymást. Ezúton köszönöm a Lordnak ezt a kellemes estét, maradok rajongójuk. Ezután azt hiszem gyakrabban fogom koncerjeiket látogatni, nem húsz évenként.

Szólj hozzá!

Címkék: személyes music

A bejegyzés trackback címe:

https://vvv999.blog.hu/api/trackback/id/tr451211053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása